دو تا کلاغ زاغی بسیار شبیه به هم که هیچ وقت از هم جدا نمی شدند. چه در خرابکاری‌‌ها و چه در انجام کارهای مثبت همواره شریک هم بودند.
کد خبر: ۱۴۲۲۹۲۶
نویسنده خاطرات کاغذی

در اغلب داستان‌‌ها هم سوژه‌‌ها حول خرابکاری آنها می‌چرخید . یکی از قسمت‌های به یادماندنی این کارتون قدیمی «باران سازان» بود.  دوتایی در یک روز بارانی برای تفریح در جنگل پای سفره تنقلاتشان نشسته بودند که باران بی موقع کیفشان را خراب کرد و آنها آرزو کردند ای کاش هیچ وقت باران نبارد.

آرزویی که خیلی زود برآورده شد و ساکنین شهر و جنگل با خطر کم آبی مواجه شدند.«هیکل» و «جیکل» با بشکه ای چوبی هواپیما ساختند! و در پی یافتن ابر به اوج آسمان سفرکردند. در راه بچه ابری را پیدا کرده و به اجبار خواستند آن را به مناطق بی آب بیاورند اما پدر و مادر ابرکوچولو متوجه ابر دزدی آنها شده و دست به تعقیب و ایجاد صاعقه زدند. اگرچه جز به جزهواپیمایشان در آسمان جزغاله شد اما در پی رعد و برق‌های مکرر باران سیل آسایی به راه افتاد و...

«هیکل و جیکل»،(Heckle and Jeckle) ساخته‌ «پُل تِری»، کارتونیست مشهور آمریکایی است. این کارتون از جمله آثاری است که اواخر دهه‌ 1940 و اوایل دهه 1950 در استودیوی انیمیشن‌سازیِ «تِری تونز» تولید شد.

تعداد بازدید : 28
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها